Monday, December 28, 2009

lepas GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehhhhmmmmm,this is my first time aku buka balik my blog......
maklumlah dipaksa cuti dari beronline selama lebih kurang 4 hari bersamaan 96 jam........
giler kau naik sasau dan meroyan aku dibuatnya........
mana taknya dah la 4 hari before internet kat umah aku buat hal........
yang tu boleh tahan lagi.......
sebabnya perkara nie biasa je.......
tapi yang menyasaukan dan meroyankan aku when......
mamat drug addict yang sial,siot,bengong dan giler level piglet.........
buat kerja sambilan sebab nak cari duit untok beli dadah............
kalau depe depa yang bengong nie nak jadi cashier ke guard ke aku tak kesah..........
tapi yang menghangitkan aku bila........
bila mamat mamat bengong nie.......
curi kabel telepon kat kampong aku..........
hasilnya telepon umah aku tak leh guna......
for sure line internet pom terpotong........
hasilnya yang lebih membengangkan aku.........
mestilah tak leh nak beronline.......
tak ke giler tu.........
diaorang nak drug addict tu lantah mak bapak dia lah.......
tapi aku yang dah blog addict nie sapa nak tau.........
kalau report kat AADK pom diaorang tak layan......
ciannya aku nasib tak terbela......
pepehal pom skunk everything dah OK........
doa aku kepada pencuri kabel nie......
ehhmm aku rasa takyah cakap ler........
korang tengok jer gambar kat bawah nie........
















mesti korang dah tau kan apa doa aku........
untok post kali nie.......
nie je la.......
lepas GERAM!!!!!!!!!!!!!!!

p/s ; untuk post kali nie HUNKZ guna kata ganti nama AKU.......
       maklomlah geram......
       for the last time.....
       DRUG ADDICT semuanya SIAL
   for ex-drug addict......
      you still da best